close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

סוגי הפרחים הפופולאריים בחנויות פרחים בישראל

מערכת שורשיד שבט, תשעו24/01/2016

אז איזה פרחים תקנו בפעם הבאה?

תגיות:

כאשר נכנסים לחנות פרחים, על מנת לרכוש זר, עציץ או סידור פרחים, המראה הוויזואלי עובד שעות נוספות. אנחנו סוקרים היטב את הפרחים הניצבים מולנו, את כל אחד מהם בנפרד והן את התוצר הכולל, מנסים להתרשם מהפרחים המתאימים לנו ביותר. מה שייתכן מאד שאנחנו לא נותנים עליו את הדעת, הוא שלכל פרח שכזה יש שם, תכונות ייחודיות ומאפיינים שחשוב לדעת לפני שרוכשים אותו.

המאמר הנוכחי ינסה לעשות לכם קצת סדר בבלאגן, תוך התייחסות לזנים הנפוצים והאהובים ביותר שתוכלו למצוא בחנויות הפרחים בישראל.

ורדים

מה עוד ניתן לומר על ורד, מעצם לעובדה

שמדובר באחד הסמלים המובהקים ביותר של הרומנטיקה כולה? ואכן, כל חנות פרחים תציע מבחר רחב של ורדים, המוכנים לידי זרים מרהיבים, שמגלמים בתוכם הרבה מאד משמעותיות: למעשה, ידועים כיום כ-200-250 מיני ורדים, המגיעים בצבעים ובצורות שונות.

לא קשה להבין מדוע חנויות הפרחים נוטות להתגאות בוורדים שהן מספקות: הידיעה שלהן היא שביקוש לורדים יהיה תמיד משמעותי, כאשר זוהי אחת המתנות הרומנטיות ביותר שאפשר לרכוש לציון יום נישואין, יום הולדת, חג, מאורע מיוחד או סתם כשרוצים לפנק ולהפתיע את בן או בת הזוג.

סייפנים

סייפן הוא פרח ממשפחת האירוסים, הכולל בתוכו גם כן מאות מינים. פרחים אלה כוללים גבעול שאינו מעונף – בכל גבעול עד תשעה עלים – כאשר העלים כשלעצמם הם בצבעים מרהיבים, צרים ובעלי צורת חרב. הפופולאריות של הסייפנים נובעת מהשינוי החיובי המשמעותי שהם גורמים לו בחלל בו הם מוצבים, כשגם המראה היוקרתי וה"אצילי" שלהם תורם לכך בוודאי.

נוריות

הקבוצה הבאה כוללת בתוכה כ-400 מינים שונים, הכוללים מספר מאפיינים חשובים. את הנוריות, הפורחות בעיקר באביב ובחורף, אפשר לזהות תוך התבוננות על הברק המאפיין את עלי הכותרת שלהם. מרבית הפרחים מהסוג הזה נחשבים לרב שנתיים, כאשר הגוונים הפופולאריים הם צהוב, לבן או אדום - למעשה, בדרך כלל מדובר על שילוב בין שני גוונים דומיננטיים.

זני הנורית הנפוצים בישראל הם נורית אסיה (צבע אדום), נורית ירושלים ונורית המלל (שני המינים בעלי גוון צהוב).

גרברה

פרחי גרברה מהווים שחקנים נוספים בחנויות הפרחים השונות של ישראל. הסיבה המרכזית לכך היא המבנה הייחודי של הפרח, אשר עלי הכותרת שלו גדולים ומשמעותיים ביחס לסוגים אחרים של פרחים. עלי הכותרת כשלעצמם הם בגוונים צבעוניים שונים, דוגמת ורוד, סגול, צהוב, כתום ואדום. בנוסף, פרחים אלה נחשבים לנוחים מאד לתחזוקה ומגיעים במחירים נמוכים: השילוב של המחיר האטרקטיבי עם המראה הבולט והמרשים מאפשר ליהנות מכל העולמות.

חמניות

חמניה הוא פרח ולו שלל שימושים: את הגרעינים שלו אנחנו אוכלים, כמובן, כשאחד השמנים הנפוצים בעולם מופק מחמניות. גם כשזה נוגע לפיאור הבית וחנויות הפרחים השונות, מקבלות החמניות מקום של כבוד: הן גדולות, ולכן בולטות, ומגיעות בגוון צהוב שמשתלבת היטב בכל אזור בו ממקמים את הפרחים.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה